BSO Kids Club

BSO Kids Club is een locatie van Mikz kinderopvang en is gevestigd in het scoutinggebouw van Maurice Flacard (Vlijmen). BSO Kids Club is geopend op maandagmiddag, dinsdagmiddag en donderdagmiddag. De kinderen bij Kids Club zijn tussen de 7 en 13 jaar oud. Ongeveer 40 kinderen vermaken zich na schooltijd met allerlei activiteiten.

Stichting de Schroef organiseert jaarlijks drie beweegprogramma's bestaande uit één sportactiviteit voor de kinderen van BSO Kids Club. Eén sportactiviteit wordt doorgaans vier weken achter elkaar aangeboden. De activiteiten vinden plaats op maandag-, dinsdag- of donderdagmiddag van 16.15-17.15 uur. Met SPORT bij BSO kunnen kinderen van BSO Kids Club op een laagdrempelige manier kennismaken met verschillende sporten. Middels een nieuwsbrief via de e-mail worden de kinderen en hun ouders/verzorgers op de hoogte gebracht van de sporten waarvoor ze zich kunnen inschrijven. Deelname is in alle gevallen gratis, indien er gebruik wordt gemaakt van de BSO.

Inschrijven voor BSO kan via penp@mikz.nl. Wil je meer informatie ontvangen over de sportactiviteiten? Stuur dan een e-mail naar debby.beeloo@stichtingdeschroef.nl.

Nationale Sportweek
9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift