SPORT na school De Vlechter

Met SPORT na school De Vlechter worden meerdere naschoolse sportprogramma's aangeboden aan de kinderen van groep 3 tot en met 8 van basisschool De Vlechter (voorheen de Voetiusschool). Op een laagdrempelige manier kunnen kinderen kennismaken met verschillende sporten. Via een papieren nieuwsbrief en via e-mail kunnen kinderen zich opgeven. Voor elke activiteit wordt een kleine vergoeding gevraagd en het inschrijfgeld kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL08RABO0148164501 op naam van Stichting de Schroef met vermelding van naam kind en activiteit.

Mocht je nog wat meer willen weten over het sporten na school in jouw wijk of wil je je opgeven, neem dan contact op met Debby Beeloo. Zij organiseert onder andere de naschoolse sportprogramma’s voor jullie school.

SPORT na School 2017-2018

Na de herfstvakantie gaat SPORT na school weer beginnen!

Dit schooljaar zijn er zeven woensdagmiddagen waarop kinderen uit groep 6, 7 en 8 kunnen deelnemen aan Sport na School Vlijmen. MBO studenten Sport & Bewegen van het Koning Willem I College organiseren dan een leuke sport- en spelactiviteit voor alle kinderen uit Vlijmen, Nieuwkuijk en Haarsteeg.

Daarnaast worden gedurende het schooljaar, net als voorgaande jaren, ook nog vier sportprogramma's georganiseerd. Kinderen gaan meerdere weken achter elkaar op bezoek bij een sportaanbieder in de gemeente om kennis te maken met een leuke sport. De kinderen ontvangen hierover een informatiebrief in de klas.

Heb je zelf leuke ideeën voor SPORT na School en/of Plein Actief!, mail dan naar Debby.

Nationale Sportweek
9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift