Cursus Citytrainer Junior

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: vrijdag 22 juni 2018 12:00

Locatie: basisschool De Vlechter  |  Plaats: Vlijmen

De eerste cursus Citytrainer Junior gaat van start!

Citytrainers zijn jonge mensen, die graag een sportieve en positieve bijdrage leveren aan hun wijk of hun vereniging. Als Citytrainer kunnen ze al hun creatieve en sportieve talenten kwijt. Citytrainers zijn enorm belangrijk voor Heusden!
Een Citytrainer Junior is leerling uit groep 7 of groep 8 van de basisschool die het leuk vindt om sport -en spelactiviteiten uit te leggen en te begeleiden in de pauze of na schooltijd.

Wat
Tijdens 4 bijeenkomsten leren de jongeren ze hoe ze de (gym)docent kunnen meehelpen tijdens de les. En ondersteunen ze spellen en activiteiten op school, zoals op een sportdag, sport na school of bij Sjors sportief. Daarnaast leren ze ook op welke wijze ze de sportacitiveiten het beste kunnen opbouwen en afbreken.

Wie
Leerlingen uit groep 6, 7 en 8 van basisschool De Vlechter. Kinderen die het leuk vinden om te sporten en mee te helpen bij activiteiten in en rondom school.

Waar
De cursus wordt gehouden op basisschool De Vlechter, Constantijn Huijgensstraat 1, 5251 LW Vlijmen.

Wanneer
De cursus start op vrijdag 18 mei. De eindopdracht (les 5) vindt plaats op 22 juni.

Mocht je vragen hebben of je graag willen opgeven, stuur buurtsportcoachDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een mailtje.

Telefoon
Constantijn Huijgensstraat 1, 5251 LW Vlijmen