Maaike 12,5 jaar in dienst!

Maaike Walters 12,5 jaar in dienst bij Stichting de Schroef. Van combinatiefunctionaris naar directeur.

Vandaag is het feest! We vieren dat onze directeur Maaike Walters al 12,5 jaar in dienst is bij Stichting de Schroef. In 2007 is Maaike als een van de eerste combinatiefunctionarissen van Nederland gestart bij de stichting. Toen lag de focus op de jeugd structureel in beweging brengen. Inmiddels is ze directeur van de stichting en geeft ze leiding aan 8 vaste medewerkers en een vrijwilliger. In 12,5 jaar tijd is Maaike uitgegroeid tot hét gezicht van Stichting de Schroef en brengen we alle inwoners van Heusden en omgeving in beweging.

Maaike van harte gefeliciteerd en we hopen dat je nog lang verbonden blijft aan de stichting.