Het doel van Stichting de Schroef is mensen letterlijk en figuurlijk in beweging brengen. Met onze programma’s halen we drempels weg, zodat juist kwetsbare mensen (weer) aansluiting vinden in de maatschappij. Maar voor het opzetten en uitvoeren van deze programma’s is natuurlijk wel geld nodig. Daarom houden wij een belactie in samenwerking met de VriendenLoterij.

Op 22 juli tussen 19:00 en 21:30 uur kan het zijn dat een van onze medewerkers belt met de vraag om mee te spelen met de VriendenLoterij voor Stichting de Schroef. Het is de moeite meer dan waard, want:

• Minimaal 40% van jouw lotprijs gaat direct naar Stichting de Schroef
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische prijzen

Hoe meer loten we verkopen, hoe sneller we beweegprogramma’s kunnen realiseren. Daar gaan we samen voor toch?  Meer weten over de Vriendenloterij klik dan hier.