Vandaag is het #GivingTuesday

Vandaag neemt Stichting de Schroef deel aan #GivingTuesday.  GivingTuesday is de wereldwijde actiedag om goed te doen en markeert het begin van het traditionele geefseizoen. De tijd van Sinterklaas en Kerst. Het seizoen om te geven aan mensen en maatschappelijke organisaties die uw hulp hard nodig hebben.

Wat doen wij

De afgelopen week hebben we in een aantal mailings laten zien hoe we onze laagdrempelige- en op maat gemaakte programma’s kwetsbare doelgroepen helpen om aansluiting te vinden in de maatschappij. Stichting de Schroef helpt kwetsbare ouderen om sociaal isolement en eenzaamheid te doorbreken; jongeren om onbezorgd te sporten en mee te denken in de buurt; en mensen met een beperking om op een ongedwongen manier te kunnen bewegen. Wij brengen mensen letterlijk en figuurlijk in beweging om samen een oplossing te vinden voor eenzaamheid. Stichting de Schroef vindt dat iedereen moet kunnen meedoen. Zowel jongeren als ouderen, maar ook mensen uit de LHBTIQ+ community en mensen met een chronische ziekte of beperking. Op #GivingTuesday kunt u helpen om nog meer mensen in Heusden en omgeving in beweging te brengen.

Draagt u bij aan een samenleving waarin iedereen kan meedoen aan sport en beweging?

De hele maand december laten we zien wat de impact is van onze programma’s onder de #Watdoejij? We roepen iedereen op om zijn of haar verhaal te delen. Deze impact is niet mogelijk zonder uw steun. Doe een gift van €10, €25, €50 of €100 zodat wij mensen in Heusden en omgeving in beweging kunnen blijven brengen ongeacht leeftijd, beperking, genderidentiteit of inkomen.

Samen werken we aan een samenleving waarin iedereen kan meedoen aan sport en beweging! Bedankt voor uw steun.