Beweeg-testdag Galmplus

Op zaterdag 25 januari 2020 organiseert Stichting de Schroef in samenwerking met verschillende partners een beweeg-testdag voor inwoners van 55 jaar en ouder. Tijdens deze testdag wordt u op allerlei gezondheid gerelateerde zaken getest. Denk hierbij aan balans, kracht, lenigheid, bloeddruk en uithoudingsvermogen.

Centraal op deze dag staat het beweegprogramma GALMplus. GALMplus is laagdrempelig, gevarieerd en gezellig bewegen in een kleine groep, met een gekwalificeerde trainer. Er wordt gewerkt op maat zodat iedereen, op elk niveau, kan meedoen. Deze lessen worden op diverse locaties in de gemeente Heusden aangeboden.

Voor deelname aan de beweeg-testdag dient u zich vooraf in te schrijven. Dat kan door het inschrijfformulier via DEZE LINK in te vullen.
Heeft u hulp nodig bij uw aanmelding? Neem dan contact met ons op via mail of 0416-383484. Deelname aan de beweeg-testdag bedraagt 5 euro. Voor inwoners met een Heusdenpas bedraagt dit 2,50 euro.

Bent u erbij? De koffie staat klaar!