sportieve crowdfunding.

Ga veilig de weg op.

Laat je fiets wassen.

Stichting de Schroef streeft naar een vitaal Heusden. Een goed onderhouden fiets hoort daar bij. Niet alleen een intensief gebruikte mountainbike of racefiets heeft daar baat bij. Ook als je rijdt op een stadsfiets, toerfiets of elektrische fiets moet je deze altijd goed verzorgen.

Door regelmatig wassen en onderhoud blijft je fiets soepel rijden, is slijtage minder en blijft hij er mooi uitzien. Door je fiets te wassen, doe je ook meteen een visuele controle en zie of tandwielen of remblokken versleten zijn.

Bikewash voor het goede doel

In samenwerking met AC Autocare Nederland hebben we een bikewash actie opgezet. Op 29 november staan de buurtsportcoaches van Stiching de Schroef voor je klaar om jouw fiets een wasbeurt te geven. Zo zorgen we samen dat jij veilig op weg kan en houden we Heusden vitaal.

Tegen betaling van minimaal 1 euro kun je jouw fiets laten schoonspuiten. AC Carwash Drunen stelt op 29 november 1 wasbox ter beschikking voor deze actie. De volledige opbrengst gaat naar Stichting de Schroef. Hiermee kunnen we laagdrempelige sport- en spelactiviteiten organiseren in de buurt. Zo maken we sport en bewegen toegankelijk voor iedereen.

Kom op 29 november tussen 11:00 – 15:00 uur naar AC Carwash Drunen

Cees van Delftstraat 4
5151 VX Drunen

Giving Tuesday

Deze bikewash wordt georganiseerd in het kader van Giving Tuesday. Giving Tuesday is een wereldwijde beweging die in het teken staat van “geven”. Traditioneel valt #Giving Tuesday op de eerste dinsdag na de massale koopevenementen Black Friday en Cyber Monday. Dit jaar is dat op 29 november. #GivingTuesday is een prachtig moment om jouw steentje bij te dragen aan de sportieve en verbindende factor van Stichting de Schroef.

Doneer direct via de betaalmodule

Heb je geen fiets of kun je niet komen naar de bikewash op 29 november? Doneer dan direct. Met iedere donatie komen we weer een stapje verder richting dit prachtige initiatief; gratis sport- en spellocaties voor jou én de mensen om jou heen.

Liever Internet Bankieren?

Maak dan jouw donatie over naar NL02RABO0132514532 t.n.v. Stichting de Schroef.

Rabobank
T.n.v: Stichting de Schroef
IBAN: NL02RABO0132514532
KvK nr: 17206164
RSIN/fiscaal nr: 817962645

Jij kan ambassadeur worden!

Elke donatie telt. Wil je de actie op een andere manier ondersteunen? Op crowdfunding platform Geef.nl is een actiepagina aangemaakt voor de bikewash. Deel deze actie met familie, vrienden, kennissen en wordt zo ambassadeur voor mobiele en sportieve ontmoetingsplekken in de buurt. Samen komen we er wel.

Ja, ik doneer aan Stichting de Schroef

(als je graag anoniem wilt blijven hoef je geen gegevens in te vullen)

Bedrag