Blijf in beweging, juist nu!

Het Corona virus heeft het sociale leven in Nederland compleet ontregeld. Ook in ons werk zien we dit helaas veel terugkomen. We proberen zo goed als mogelijk onze werkzaamheden in te zetten om vooral kwetsbare mensen op een veilige manier zo vitaal mogelijk door deze periode heen te loodsen. Speciaal voor de bewoners van Woon-zorgcentra in de Gemeente Heusden die helaas allemaal afgezonderd in hun kamer moeten verblijven, hebben buurtsportcoaches Paulien en Sebastiaan beweeglessen gemaakt die makkelijk thuis uit te voeren zijn.

Iedereen kan meedoen!

De beweeglessen worden op het interne kanaal van de de Woon-zorgzentra afgespeeld en in de toekomst op HTR. De beweeglessen zijn ook geschikt voor voor mensen die in een aanleunwoning of gewoon nog thuis wonen. Vandaar dat we de beweeglessen ook op ons youtube kanaal hebben gezet. Blijf actief. U zult merken dat u zich snel beter voelt. Klik hieronder op een van de beweeglessen en start.

Veel beweegplezier!