buurtsport
voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar

In Drunen, Vlijmen en Oudheusden organiseren de buurtsportcoaches en Citytrainers wekelijks toffe, sportieve activiteiten. Elke week is er weer iets leuks te doen. Ben jij tussen de 12 en 18 jaar? Kom dan meedoen met Buurtsport!

Buurtsportcoach Jos en Citytrainers Bram en Angel

Voor jongeren

Wil jij ook meedoen met buurtsport? Kom gezellig langs! Deelname is gratis en je hoeft je niet aan te melden. Maar dat mag natuurlijk wel. Heb je nog vragen aan de buurtsportcoaches? Laat het ze weten. Je kan bellen / appen of vul het informatieformulier in.

Voor sponsoren

Vind je Buurtsport  een mooi initiatief en wil ons hierin (financieel) ondersteunen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Buurtsportcoach

Jos:       06-573 372 89

Paulien: 06-131 121 58

Wat is buurtsport?

Wij laten jongeren kennismaken met een positieve vrijetijdsbesteding. Door het aanbieden van sportieve activiteiten activeren, motiveren en stimuleren we jongeren op een speelse manier. De activiteiten zijn laagdrempelig en voor alle jongeren toegankelijk. Het ontmoeten en op een gezellige manier samen sporten staan bij ons centraal.

.

"Wij vonden dat er geen leuk evenement was voor onze doelgroep, daarom organiseren wij het zelf."

– Projectgroep HeusdenPopUp.

woensdag

Waar: buurthuis De Schakel in Oudheusden

Tijd: Van 14.30 u -15.30u.

Voor wie: jongeren in de leeftijd van 8 tot 13 jaar

vrijdag

Waar: speelplaats KBS De Duinsprong in Drunen

Tijd: van 16.00u – 17.00u

Voor wie:  jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar

Programma

Het programma varieert wekelijks en er wordt ingespeeld op de vraag van de deelnemers. Zo wordt er gevoetbald, tamponhockey gespeeld, maar ook levend stratego of Among Us.

Tezamen: Met en voor de wijk

De buurtsportcoaches  werken samen Citytrainers en met de jongerenwerkers van Bijeen.

Deelname is gratis

We vinden het belangrijk dat iedereen kan meedoen. Daarom is deelname helemaal gratis.

Wat wordt de volgende?

Ben jij tussen de 12 en 18 jaar en heb jij een sportief idee voor in jouw wijk? Laat het ons weten. Jouw mening telt!