Corona update en bereikbaarheid

Op dit moment wordt er achter de schermen hard gewerkt aan de lopende programma’s en activiteiten. Wij begrijpen dat het juist in deze hectische tijd belangrijk is om te blijven bewegen waar mogelijk. Daarom werken de  buurtsportcoaches vanuit huis aan alternatieve mogelijkheden om inwoners van gemeente Heusden, samenwerkingspartners en ieder die er behoefte aan heeft, van dienst te kunnen zijn.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Voor informatie over lopende / geplande evenementen, hou onze website en onze social media kanalen in de gaten.

Het team is, ondanks dat we thuiswerken, wel bereikbaar. Van de vaste telefoon wordt de voicemail afgeluisterd en de collega’s zijn op hun eigen mobiele telefoonnummer bereikbaar. Uiteraard kun je ons ook altijd mailen. Kijk op de medewerkerspagina op deze website voor alle gegevens. https://www.stichtingdeschroef.nl/wie-we-zijn/

Heb je vragen, aarzel dan niet om ons te bellen of mailen.

Team Stichting de Schroef