• Dit evenement is voorbij.

De Buitenspeeldag Vlijmen

2 juli, 2023 | 11:00 - 16:00

Gratis

Vind jij het leuk om op 2 juli samen met vrienden en vriendinnen op een gezellige manier te sporten en te spelen?

Op zondag 2 juli organiseren de Buurt Besturen Vijfhoevenlaan, Geerpark en de Vliedberg in samenwerking met Stichting de Schroef een grote sport -en speeldag voor alle leerlingen van de 5 basisscholen uit Vlijmen. Onder het jaarthema ‘Samen bewegen en ontmoeten’ van de gemeente Heusden, wil de organisatie met dit evenement de kinderen en bewoners van de verschillende wijken in Vlijmen in beweging en met elkaar in verbinding brengen.

aanmelden kan via Sjors Sportief: Buitenspeeldag 2023 (sjorssportief.nl)

Wie

De dag is opgesplitst in 2 delen; van 11.00 – 13.00 uur voor alle kinderen van groep 1 t/m 4 (onder begeleiding van een volwassene).

Van 14.00 – 16.00 is het voor de kinderen van groep 5 t/m 8. Uiteraard zijn alle broertjes/zusjes, ouders/verzorgers en opa’s/oma’s ook van harte welkom! Ook voor de ouderen zullen er diverse activiteiten georganiseerd worden zoals jeu de boules, biljarten of een kaartje leggen.

Wat

Het is laagdrempelig opgezet en toegankelijk voor iedereen. Deze dag worden er allerlei binnen en buiten activiteiten georganiseerd. Er zullen lokale sportverenigingen aanwezig zijn met demonstraties of clinics.

De Buitenspeeldag vindt plaats bij sporthal Die Heygrave te Vlijmen

Deze sport -en speelmiddag vindt plaats op zondag 2 juli 2023

Mocht je vragen hebben, kun je altijd mailen naar jos.vanderven@stichtingdeschroef.nl. Je kunt je aanmelden via de site van Sjors Sportief: Buitenspeeldag 2023 (sjorssportief.nl)

Datum:
2 juli, 2023