• Dit evenement is voorbij.

Huis-aan-huis kledinginzameling

26 oktober, 2020 | 08:00 - 17:00

Op maandag 26 oktober organiseert Stichting de Schroef een huis-aan-huis kledinginzamelingsactie in de kernen Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk. Net na de herfstvakantie, dus het ideale moment om je kledingkast op te ruimen. Gebruik hiervoor de gele kledingzak die je hebt ontvangen. Heb je geen gele kledingzak ontvangen dan mag je ook een vuilniszak of ander zak gebruiken. Zet deze op maandag 26 oktober voor 10.00 uur aan de straat en de bestelbussen van onze inzamelpartner A&F Trading komen ze huis-aan-huis ophalen.

Geef je kleding een tweede leven en doneer aan Stichting de Schroef. Jij een opgeruimde kledingkast en wij kunnen met de opbrengst kwetsbare mensen in beweging brengen. Want soms heeft iemand een duwtje in de rug nodig.

Datum:
26 oktober, 2020