• Dit evenement is voorbij.

LETS GO HEUSDEN

23 augustus, 2023 | 14:00 - 16:00

Gratis

Vind jij het leuk om in de vakantie een middag samen met vrienden en vriendinnen op een gezellige manier te sporten en te spelen?

Algemeen: Elke vakantie vindt er een LETS GO HEUSEN: dé sport -en spelmiddag in Oudheusden voor alle kinderen van de basisschool in de leeftijd van 4 tot 12 jaar. Tijdens deze middag gaan we gezellig sporten en/of maken de kinderen kennis met nieuwe, uitdagende spellen. Ook vindt er vaak een knutselactiviteit plaats. De middag wordt georganiseerd door de buurtsportcoach in samenwerking met vrijwilligers. Ook ondersteunen andere partijen deze middag, zoals De Dromenvanger, Buurt Bestuurt Oudheusden, De COOP Oudheusden en Bijeen.

meld je aan via de link: Aanmelden LETS GO Heusden – Stichting de Schroef

Wie

LETS GO HEUSDEN is alleen voor basisschoolkinderen.

Ook al wordt deze spelmiddag in Oudheusden aangeboden, elke basisschoolleerling is welkom!

Wat

Over het algemeen organiseren we leuke, uitdagende spellen en activiteiten voor de kinderen. De ene keer is dat BMX-en, stuntsteppen, een waterspektakel in de zomer. Vaak kunnen de kinderen ook knutselen. Soms kun je deelnemen met een groepje (groepsactiviteiten) en een andere keer is het een sporttoernooi. De kinderen die wekelijks op woensdagmiddag bij de buurtsport komen, hebben ook een inbreng.

Op 23 augustus is het de tiende editie!! Er zijn verschillende activiteiten zoals wedstrijd paalhangen, stuntsteppen, rodeostier, tobbedansbaan. Ook voor de jongere kinderen zijn er activiteiten: springkussen en knutselen.

Waar

LETS GO HEUSDEN vindt voornamelijk plaats in Oudheusden. De ene keer is dat bij Buurthuis De Schakel, de andere keer bij basisschool De Dromenvanger of in sporthal De Kubus.

Deze 10e editie op 23 augustus vindt plaats rondom de wijkwinkel/sporthal De Kubus

Wanneer

We streven ernaar dat LETS GO HEUSDEN elke eerste woensdag van de vakantie plaatsvindt. Soms kan dat ook een andere dag zijn.

De eerst volgende editie is op woensdag 23 augustus.

Geïnteresseerd? houd de website en FaceBook van Stichting de Schroef in de gaten!

Mocht je vragen hebben, kun je altijd mailen naar jos.vanderven@stichtingdeschroef.nl.

Bij deelname aan het toernooi geef je toestemming om beeldmateriaal te gebruiken voor promotie van LETS GO HEUSDEN

Datum:
23 augustus, 2023