« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Specials Beurs

20 januari | 13:00 - 17:00

Ook de linedancers van Demolition zullen zich bij de Specials Beurs laten zien.

Specials Beurs: ervaar de mogelijkheden voor mensen met een beperking!

In 2017 heeft de eerste editie van de Specials Beurs (toen nog de Vrijetijdsmarkt voor Specials) plaatsgevonden in Drunen. Dit evenement is gericht op mensen met een beperking uit de gemeente Heusden. Van jong tot oud; iedereen is welkom. Op deze dag kunnen bezoekers kennismaken met het aanbod voor specials op het gebied van zorg, wonen, sport en cultuur, vrije tijd en ondersteuning. Dit jaar wordt de Specials Beurs voor de derde keer georganiseerd door BIJEEN en Stichting de Schroef.

Wie De Specials Beurs is voor iedereen met een lichamelijke, mentale en/of ouderdomsbeperking, ongeacht leeftijd, uit de gemeente Heusden en omgeving.
Wat Op de Specials Beurs wordt al het aanbod voor mensen met een beperking in de gemeente Heusden aangeboden. Stichting de Schroef coördineert het sport- en beweeggedeelte op deze dag.
Waar Buurthuis De Mand, Jan Steenstraat 2A in Vlijmen.
Wanneer Zaterdag 20 januari 2024 van 13.00 – 17.00 uur.

Meer informatie over sport en bewegen op de Specials Beurs? Neem contact op met buurtsportcoach Lian van de Veerdonk.

Datum:
20 januari