GALMplus

“Met mijn fysieke ongemakken is het lastig om te kunnen bewegen. Specifiek beweegaanbod met goede begeleiding is wat ik zoek.”

Na de succesvolle start van de GALM-beweeglessen in 2015, introduceert Stichting de Schroef het programma GALMplus. Speciaal voor alle 60+-ers die nét dat beetje extra begeleiding nodig hebben. Heeft u bijvoorbeeld  een (chronische) blessure, artrose, diabetes, kanker, COPD of een andere beperking? En heeft u behoefte aan extra ondersteuning in de beweegles? Dan bent u van harte welkom bij GALMplus.

GALMplus is laagdrempelig bewegen in een kleine groep, met een gekwalificeerde trainer. Er wordt gewerkt op maat zodat iedereen, op elk niveau, kan meedoen. GALMplus wordt mogelijk gemaakt door Stichting de Schroef en haar samenwerkingspartners: FysioCompany Drunen-Zuid, Nicolette Slot, Topfysio, Zwembad Die Heygrave en Praktijk Annette de Gooijer. De GALMplus-lessen worden gegeven door diverse aanbieders uit zowel de zorg- als sportsector. De ‘sportaanbieders’ bieden de lessen aan voor grotere groepen (10-15 personen), bij de ‘zorgaanbieders’ zijn de groepen wat kleiner (+/- 6 personen) en is meer op zorg gerichte begeleiding aanwezig.

Wilt u meer weten over het beweegprogramma GALMplus, neem dan contact op met buurtsportcoach Sebastiaan Verweijen via telefoon: 06-23869879 of per mail.