Giving Tuesday – Give Away

Geef jouw tijd aan een ander en maak het verschil.

Geef jouw tijd aan een ander en maak een verschil.

Of je nu een sportliefhebber bent of liever relaxt op de bank ligt, één uurtje tijd heb je vast wel. En dat uurtje, daarmee kun jij al het verschil maken! Stichting De Schroef nodigt jou uit om mee te doen op 28 november op GivingTuesday aan de GivingTuesday – Give Away. Give Away jouw tijd, dan maak jij kans op leuke Give Away prijzen. Doe jij mee?

Wat kun jij doen?

1. Nodig iemand uit om te bewegen:

Nodig jouw collega’s uit voor een lunchwandeling, help je buurvrouw met tuinieren of organiseer een speurtocht voor je kinderen. Inspireer anderen om in beweging te komen op 28 november.

2. Start een doneer-actie:

Begin een eigen actie op Geef.nl en steun Stichting De Schroef. Van een bingo avond tot een sponsorloop, elke bijdrage helpt ons om meer mensen in beweging te krijgen.

3. Deel Jouw Verhaal:

Vertel ons hoe jij tijdens #GivingTuesday jouw tijd hebt gegeven. Wat was jouw Give Away? De meest inspirerende acties worden beloond met een speciaal presentje.

Waarom meedoen?

Stichting De Schroef zet zich in voor een gezond en vitaal Heusden. Bewegen verbindt, brengt plezier en geeft energie. Wij zien dit dagelijks bij onze programma’s en activiteiten. Maar soms hebben mensen een handje nodig om daadwerkelijk de stap te zetten. Jouw bijdrage maakt het mogelijk om laagdrempelige sport- en beweegprogramma’s naar mensen toe te brengen. Dus kom ook in actie. Samen maken we een verschil!

Giving Tuesday

Deze Giving Tuesday – Give Away wordt georganiseerd in het kader van Giving Tuesday. Giving Tuesday is een wereldwijde beweging die in het teken staat van “geven”. Traditioneel valt #Giving Tuesday op de eerste dinsdag na de massale koopevenementen Black Friday en Cyber Monday. Dit jaar is dat op 28 november. #GivingTuesday is een prachtig moment om jouw steentje bij te dragen aan de sportieve en verbindende factor van Stichting de Schroef.

Doneer direct via de betaalmodule

Heb je geen inspiratie voor een eigen Give away, maar wil je de stichting wel steunen? Doneer dan direct. Met iedere donatie komen we weer een stapje dichterbij om sport, spel en bewegen mogelijk te maken voor iedereen.

Liever Internet Bankieren?

Maak dan jouw donatie over naar NL02RABO0132514532 t.n.v. Stichting de Schroef.

Rabobank
T.n.v: Stichting de Schroef
IBAN: NL02RABO0132514532
KvK nr: 17206164
RSIN/fiscaal nr: 817962645

Jij kan ambassadeur worden!

Elke donatie telt. Wil je zelf in actie komen? Maak een actiepagina aan op crowdfunding platform Geef.nl. Deel deze actie met familie, vrienden, kennissen en wordt zo ambassadeur voor mobiele en sportieve ontmoetingsplekken in de buurt. Samen komen we er wel.

Ja, ik doneer aan Stichting de Schroef

(als je graag anoniem wilt blijven hoef je geen gegevens in te vullen)

Bedrag