Iedereen kan meedoen.

HeusdenPopUp

HeusdenPopUp; hèt evenement dat jongeren in beweging brengt.

Uit onderzoek en gesprekken tussen de GGD, jongerenwerkers, onze buurtsportcoaches en jongeren blijkt dat jongeren, specifiek in de leeftijdscategorie 14-18 jaar, in de gemeente Heusden ontmoetingsplekken missen en vinden dat er te weinig leuke dingen voor hen wordt georganiseerd. Ze hebben het gevoel dat er voor hen wordt gesproken in plaats van met hun. Daar willen wij samen met de jongeren verandering in brengen.

Met HeusdenPopUp willen Stichting de Schroef, jongeren, Contour de Twern en de gemeente Heusden jaarlijkse terugkerende ontmoetingsplekken creëren. Voor en door jongeren uit de gemeente Heusden en omgeving.

Wat gaan we organiseren?

• Een tof evenement (voor circa 200 jongeren) met een mix van beweeg- en cultuuractiviteiten voor jongeren in de leeftijd 14-18 jaar; er moet niks, maar er is wel van alles te kiezen.
  • Kleine PopUp evenementen; de ene keer is de vibe meer urban, de andere keer meer ibiza (chill). Het zijn laagdrempelige omtmoetingsplekken waar jongeren zelf kunnen kiezen of ze actief (urban) willen zijn of juist chill naar muziek willen luisteren.
  • (online) workshops en fieldtrips op het gebied van communicatie en organisatie. Denk hierbij aan pitchtrainingen, ontwikkelen van huisstijl, sponsoring, opzetten van een communicatieplan etc. Hierdoor kunnen jongeren hun organisatievaardigheden ontwikkelen en wordt er gewerkt aan zelfverzekerdheid, zelfstandigheid, vitaliteit en sociale activiteit van de jongeren.

DOE JIJ MEE?

Partner, sponsor of vriend worden van dit unieke evenement? of lijkt het jou leuk om mee te helpen in de organisatie van deze toffe activiteiten?

Voor meer informatie neem contact op buurtsportcoach Paulien Kok via telefoon 0613112158 of per mail.