Het is vandaag #GivingTuesday. ’s Werelds grootste viering van vrijgevigheid die nog nooit zo belangrijk is geweest. Doe mee aan #GivingTuesday en doe goed.  Ook dit jaar doet Stichting de Schroef mee. Dit keer met een ludieke bikewash. Wij streven immers naar een vitaal Heusden en een goed onderhouden fiets hoort daar bij. Niet alleen een intensief gebruikte mountainbike of racefiets heeft daar baat bij. Ook als je rijdt op een stadsfiets, toerfiets of elektrische fiets moet je deze altijd goed verzorgen.

In samenwerking met AC Carwash Drunen hebben we een bikewash actie opgezet. Op 29 november staan de buurtsportcoaches van Stichting de Schroef voor je klaar om jouw fiets een wasbeurt te geven. Zo zorgen we samen dat jij veilig op weg kan en houden we Heusden vitaal.

Tegen betaling van minimaal 1 euro kun je jouw fiets laten schoonspuiten. AC Carwash Drunen stelt op 29 november 1 wasbox ter beschikking voor deze actie. De volledige opbrengst gaat naar Stichting de Schroef. Hiermee kunnen we laagdrempelige sport- en spelactiviteiten organiseren in de buurt. Zo maken we sport en bewegen toegankelijk voor iedereen.

Help mensen in beweging

Al 15 jaar brengen we mensen in beweging. Dat kunnen we niet zonder de hulp van onze supporters. Samen geven we sportplezier door en maken we sport en bewegen toegankelijk voor iedereen. Wil je meer informatie over doneren of op een andere manier bijdragen? Neem dan contact op met Saskia Verstappen