HeusdenPopUp
Voor jongeren, door jongeren

Met HeusdenPopUp hosten we een reeks events voor en door jongeren. Waar je kan chillen met je vrienden en waar je je sportief en creatief kunt uitleven.

Team

Josha, Robin, Tess, Lars, Jesse, Armin, Des, Pieter, Coen, Saskia en Paulien. In 2023 hebben we weer een aantal super leuke PopUps georganiseerd. Zie hieronder de aftermovie.

Party in the USA

Op vrijdag 23 september 2022 was onze USA party in De Voorste Venne in Drunen. een ontzettend leuk event waar je je sportief en creatief kon uitleven of gewoon lekker kon chillen. Party in the USA was helemaal gratis en speciaal voor jongeren van 14+.

See You bij onze volgende PopUp! Op vrijdag 8 september 2023!

Voor jongeren

Wil je deelnemen aan een van de HeusdenPopUp events? Meld je dan hier aan. Of wil je helpen in de organisatie? Je bent van harte welkom! Ook voor vragen kun je onderstaande button gebruiken. Je kan ook appen of bellen met een van de buurtsportcoaches.

Voor sponsoren

Vind je HeusdenPopUp een mooi initiatief en wil ons hierin (financieel) ondersteunen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Waarom HeusdenPopUp

Wij zijn een groep jongeren, buurtsportcoaches en jongerenwerkers. We denken niet in hokjes. We zijn professioneel en creatief. We delen kennis en ervaring en leren van én aan elkaar. Zo kunnen we samen PopUp events organiseren die écht voor jongeren zijn.

“Een hele toffe ervaring! Ik denk dat we allemaal een leuke tijd hebben gehad en denk dat als we volgend jaar dit herhalen het alleen maar vetter zal worden!”

– Projectgroep HeusdenPopUp 2021.

In 2021 bestond HeusdenPopUp uit twee kleine PopUp’s en een groot festival. Met de twee kleine PopUp’s kunnen we dingen uitproberen en alle toffe elementen samenvoegen in het grote festival. Jouw mening telt! Ben je bij een van de PopUp’s, laat dan vooral weten wat je er van vond.

Buurtsportcoaches

Paulien: 06-13112158

Coen:       06-57337289

Urban PopUp

Tijdens het Urban PopUp op 9 mei 2021 hebben we met een groep jongeren bij de Wielerbaan in Nieuwkuijk ons kunnen uitleven met mountainbiken, graffity en archery attack. Door Corona was de activiteit aangepast maar het was zeker een gezellige en toffe activiteit.

Ibiza PopUp

Bij  de Ibiza PopUp denken we aan zon, zee, strand vibes. Deze PopUp vond dan ook plaats op zaterdag 17 juli buiten bij het zwembad Het Run in Drunen. Er waren strandsporten als beachvolleybal en waterspelen en we konden zwemmen en van een ‘waterbase jump’ in het water springen. Er was een workshop alcoholvrije cocktails maken. Bob van Dazzeling cocktails gaf ons alle ins en outs van het mocktail maken en shaken.

HeusdenPopUp event 2021

Ruim honderd jongeren hebben zich op vrijdagavond 17 september 2021 actief en creatief uitgeleefd in Ibiza- en Urbansferen. Dit gebeurde in de binnentuin en de Utopiazaal van De Voorste Venne. Zo konden ze stuntsteppen, graffiti spuiten op surfboards en werd er gedanst en gechilled op muziek van Larscoprox, Lollypop, Tom V. en DJ Jarnox. Er was een surfrodeo, een VR experience van GeeGee Gaming en je kon je behendigheid testen met blaze pods. Tussendoor kregen de deelnemers fish & chips en rolled ice bij de foodtrucks van ‘De Smulkar’ en ‘Rollend Ijs’. De enthousiaste bartender van de Dazzling Cocktailbar vertelde leuke weetjes over mocktails en shakte mixte heerlijke Happy Drinks.

Wat wordt de volgende?

Heb je een idee voor een activiteit of thema? Laat het ons weten. Jouw mening telt!

HeusdenPopUp wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Heusden, Stichting de Schroef, Bijeen, Heusdennieuws.nl, het Postcodeloterij Buurtfonds, het Vaillantfonds en het Oranje Fonds verschilmakers-Jong