Uniek sporten website

Aangepast sporten

Wij vinden dat iedereen kan meedoen. Ook mensen met een beperking. In de gemeente Heusden zijn er diverse mogelijkheden voor aangepast sporten.

Heb je bijvoorbeeld een chronische aandoening, ben je visueel beperkt of heb je een lichamelijk aandoening dan helpen wij je graag bij het vinden van passend sport- of beweegaanbod. Niet alleen voor sportaanbod in de gemeente Heusden, maar ook daarbuiten. We zijn dan ook aangesloten bij het regionaal sportloket Uniek Sporten. Zo weten wij precies wat er speelt in de regio op het gebied van aangepast sporten.

Via onderstaande zoekmachine kun je zelf zoeken in de database naar al het beschikbare sportaanbod in de regio. Heb je vragen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Telefoon: 06-30154923