LT Architecten Zwem4daagse

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: maandag 30 december 2019 18:00

Locatie: Zwembad Die Heygrave: Burgemeester Zwaansweg 4, Vlijmen  |  Plaats: Vlijmen

Ben jij een fanatieke zwemmer en heb je zin in een Zwem4daagse?

Van 27 tot en met 30 december organiseert zwemvereniging AquAmigos, in samenwerking met Stichting de Schroef, de 9e editie van de Zwem4daagse in zwembad Die Heygrave.

Wie
De LT Architecten Zwem4daagse wordt georganiseerd voor alle inwoners van de gemeente Heusden met minimaal zwemdiploma A (en voldoende zwemvaardig)

Wat
Tijdens de LT Architecten Zwem4daagse kunnen de deelnemers verschillende afstanden zwemmen: 250, 500, 750, 1000 en 1500 meter. Naast het zwemmen worden ook diverse clinics georganiseerd, zodat er tussen het zwemmen door genoeg te beleven valt. Enkele voorbeelden van clinics zijn: snorkelen en aquajoggen. Aan het einde van elke dag, na het voltooien van de zwemafstand, krijgt elke deelnemer wat te drinken en wat lekkers.
Kosten: € 8,00 per persoon. Bent u in bezit van een Heusdenpas, dan kunt u deelnemen tegen gereduceerd tarief à € 4,00.

Waar
De LT Architecten Zwem4daagse wordt georganiseerd in zwembad Die Heygrave aan de Burgemeester Zwaansweg in Vlijmen.

Wanneer
27 tot en met 30 december, elke dag van 18:00 uur tot 20:00 uur

Geïnteresseerd? Schrijf je in via www.zwem4daagse.nl

Voor meer informatie neem contact op met Debby Beeloo via 06-30036503 of kijk op de website van AquAmigos