Voetbalkampioenschappen gemeente Heusden voor basisonderwijs

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: maandag 22 april 2019 09:00 - 17:00

Locatie: Sportpark Vlijmense Boys, De Hooge Heide 8  |  Plaats: Vlijmen

Heb jij zin om mee te doen aan de voetbalkampioenschappen gemeente Heusden?

Op maandag 22 april 2019 organiseert Stichting de Schroef, in samenwerking met voetbalvereniging Vlijmense Boys, de tiende (!) editie van de voetbalkampioenschappen gemeente Heusden op het sportpark van Vlijmense Boys in Vlijmen. Vanwege het lustrum pakt de organisatie groots uit! Verschillende gave side events worden georganiseerd. Denk bijvoorbeeld aan springen op het springkussen, de Schietmuur en de prijs voor de sportiefste PSV-supporter van het toernooi. De twee sportiefste PSV supporters van het toernooi krijgen namelijk 2 wedstrijdkaarten per persoon voor de wedstrijd PSV - Heracles Almelo (misschien wel de kampioenswedstrijd!!), een VIP ontvangst in het stadion, een meet and greet met twee spelers van PSV en een jaar lang lidmaatschap van de supportersvereniging van PSV aangeboden!!!!

Hoe bepalen we wie er een PSV supporter is? Dat is natuurlijk niet helemaal te controleren maar omdat echte PSV supporters waarschijnlijk wel in het bezit zijn van bepaalde goodies (denk aan een sjaal, pet, sokken etc.) of een PSV shirt vragen we om een foto op te sturen waarop je goodies/shirt zichtbaar zijn. Alle begeleiders/coaches krijgen na het sluiten van de inschrijving een mail met daarin de details over de foto actie. Mocht je niet kunnen wachten op de mial: lees dan snel verder!

DE FOTO ACTIE
Stuur voor 18 april een foto waarop je zoveel mogelijk PSV goodies/shirt aan hebt naar: SDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Met het toesturen van de foto ga je er mee akkoord dat deze gebruikt kan worden voor promotionele doeleinden. Mocht je nou wel een echte PSV supporter zijn, maar niet in het bezit zijn van goodies/PSV shirt, laat dit dan ook even weten. Je mag dan bellen met Sebastiaan Verweijen (06-23869879). Sebastiaan toetst dan aan de telefoon of jij een echte PSV supporter bent.

Wie
Dit voetbaltoernooi wordt georganiseerd voor leerlingen van groep 3 t/m 8 van het basisonderwijs in gemeente Heusden.
Groep 3&4 speelt 4 tegen 4. We adviseren om teams uit minimaal 5 kinderen te laten bestaan.
Groep 5&6 speelt 6 tegen 6. We adviseren om teams uit minimaal 7 kinderen te laten bestaan.
Groep 7&8 speelt 8 tegen 8. We adviseren om teams uit minimaal 9 kinderen te laten bestaan.

Wat
Tijdens de voetbalkampioenschappen spelen de kinderen uit groep 3 t/m 8 met verschillende basisscholen tegen elkaar. Geef de volgende gegevens door via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
- Namen van de kinderen
- Teamnaam
- Naam Basisschool
- Naam begeleider
- Telefoonnummer en E-mailadres begeleider

Waar
De voetbalkampioenschappen vinden plaats op het sportpark van Vlijmense Boys de Hooge Heide 8 in Vlijmen

Wanneer
De voetbalkampioenschappen vinden plaats op maandag 22 april 2019. Inschrijven kan t/m 8 april.

Ge├»nteresseerd? Schrijf je met je hele team (inclusief begeleider/coach) in via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Voor meer informatie neem contact op met Sebastiaan Verweijen

Telefoon