H-games

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zondag 16 september 2018 13:00 - 17:00

Locatie: Zwembad Het Run  |  Plaats: Drunen

Vind jij het leuk om andere leeftijdsgenoten te ontmoeten en kennis te maken met (nieuwe) sporten en culturele activiteiten?

Op zondag 16 september organiseren de Citytrainers samen met Stichting de Schroef de H-games. Het belooft een gezellige middag voor alle jongeren tussen de 10 en 16 jaar te worden waarbij ze kunnen deelnemen aan diverse (nieuwe) activiteiten op het gebied van cultuur, kunst en sport. Ons slogan voor dit jaar is dan ook: “Sport & Cultuur samen is een kunst”. Het doel van deze dag is om jongeren met elkaar te laten verbinden, waarbij het bewegen centraal staat.

Wie
Dit evenement wordt georganiseerd voor alle jongeren tussen de 10 en 16 jaar (groep 7 en ouder) uit gemeente Heusden.

Wat
Tijdens de H-games kunnen de jongeren kennis maken met diverse (nieuwe) activiteiten en elkaar ontmoeten. De volgende workshops en activiteiten worden aangeboden:
Workshop DJ, Workshop MusicMakerz (producer), Workshop film maken, Bossaball, Freerunning, Kerby (Heusdense Kampioenschappen Stoepranden), persluchtduiken, Floatfit (workout op een AquaBase), Slip 'n Slide sporten (voetbal en hockey op een zeepsopveld), Tagrugby en Oud-Hollandse spelen.

Waar
De H-games vinden plaats bij Optisport Het Run, Sportlaan 14 in Drunen

Wanneer
De H-games vinden plaats op zondag 16 september van 13.00 uur tot 17.00 uur

De entree is 5 euro. Bij de volgende winkels kun je een kaartje kopen:
Bibliotheken in Heusden, Vlijmen en Drunen (Let op: alleen betalen met pin)

Drunen: Polonia (Grotestraat 135); Boek -en kantoorvakwinkel Sikkers (Grotestraat 166) en kantoor Stichting de Schroef (Prins Hendrikstraat 80)
Vlijmen: Top1Toys (Burgemeester van Houtplein 35) en Ijs & Taartmoment (Plein 3A)
Heusden: 't Heusdens IjsHuys (botermarkt 21)
Alleen contant betalen

Aan de deur kun je uiteraard ook een kaartje kopen. Wil je verzekerd zijn van deelname aan de workshop Floatfit, DJ, Musicmakers of filmen (let op: vol = vol), meld je dan vooraf aan.

Voor meer informatie neem contact op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. mail: of 06-57337289

Sportlaan, 5151 Drunen

Kaart