H-games

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zondag 15 september 2019 13:00

Locatie: nog onbekend  |  Plaats: Drunen

Vind jij het leuk om andere leeftijdsgenoten te ontmoeten en kennis te maken met (nieuwe) sporten en culturele activiteiten?

Op zondag 22 september organiseren de Citytrainers samen met Stichting de Schroef de H-games. Het belooft een gezellige middag voor alle jongeren te worden waarbij ze kunnen deelnemen aan diverse (nieuwe) activiteiten op het gebied van cultuur, kunst en sport. Ons slogan voor dit jaar is dan ook: “Voor dé echte superhelden”. Het doel van deze dag is om jongeren met elkaar te laten verbinden, waarbij het bewegen centraal staat.

Wie
Dit evenement wordt georganiseerd voor alle jongeren

Wat
Tijdens de H-games kunnen de jongeren kennis maken met diverse (nieuwe) activiteiten en elkaar ontmoeten. Binnenkort wordt er meer bekend welke activiteiten worden georganiseerd. Houd de website in de gaten.

Waar
De locatie is tot op heden onbekend

Wanneer
De H-games vinden plaats op zondag 22 september van 13.00 uur tot 17.00 uur

De entree is 5 euro. en in de voorverkoop 3,50 euro.
Jongeren met een Heusdenpas betalen 2,50 euro.

Voor meer informatie neem contact op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. mail: of 06-57337289

Telefoon
Sportlaan, 5151 Drunen