H-games

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zondag 15 september 2019 13:00

Locatie: nog onbekend  |  Plaats: Drunen

H-games: hét jongerenevenement in de gemeente Heusden!

Stichting de Schroef wil iedereen in de gemeente Heusden en omgeving op een laagdrempelige manier in beweging krijgen. Jongeren zijn een belangrijke doelgroep. Een uniek evenement dat we jaarlijks speciaal voor jongeren organiseren is het multidisciplinaire evenement: de H-games. Het doel van deze dag is om jongeren met elkaar te laten verbinden, waarbij bewegen centraal staat. Eén van de sterke punten van de H-games is dat het mede-georganiseerd wordt door jongeren: voor jongeren door jongeren! Deze organisatie faciliteert en de jongeren bouwen als het ware hun eigen evenement. Waarbij het sportieve element zeker aanwezig is, maar meedoen belangrijker is dan winnen.

H-games 2019
Op zondag 22 september organiseren de Citytrainers samen met Stichting de Schroef de derde editie van de H-games. Het belooft een gezellige middag voor alle jongeren te worden waarbij ze kunnen deelnemen aan diverse (nieuwe) activiteiten op het gebied van cultuur, kunst en sport.

Wie?
Iedereen is welkom! De activiteiten zijn gericht op 12-16 jarigen.

Wat?
Tijdens de H-games kunnen de jongeren kennis maken met diverse (nieuwe) activiteiten zoals Archery Attack, freerunning, duiken, BMX, e-sports en Headis. Er is ook een DJ aanwezig die zorgt voor de muziek.

Waar?
Openluchtzwembad het Run Sportlaan 14 in Drunen.

Wanneer?
De H-games vinden plaats op zondag 22 september van 13.00 uur tot 17.00 uur

De entree is 5 euro, en in de voorverkoop 3,50 euro.
Jongeren met een Heusdenpas betalen 2,50 euro.

Meedoen?

Schrijf je in: inschrijven

Partner, sponsor of vriend worden van dit unieke evenement?
Voor meer informatie neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-57337289

Volg ons:

instagram logo