Vrijetijdsmarkt voor Specials

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zaterdag 26 januari 2019 12:00 - 16:00

Locatie: Buurthuis de Mand  |  Plaats: Vlijmen

Vrijetijdsmarkt voor Specials: ervaar de (beweeg)mogelijkheden voor mensen met een beperking!

Op 26 juni 2017 heeft de eerste editie van de vrijetijdsmarkt voor specials plaatsgevonden in Drunen. Dit evenement is gericht op alle mensen met een beperking uit de gemeente Heusden. Van jong tot oud, van lichte tot zware beperking; iedereen is welkom. Op deze dag kunnen bezoekers kennismaken met het aanbod voor specials op het gebied van zorg, wonen, sport en cultuur, vrije tijd, ondersteuning, en nog veel meer.

De eerste editie was een groot succes, en daarom wordt ook dit jaar de vrijetijdsmarkt georganiseerd.

Wie
De vrijetijdsmarkt voor Specials is voor iedereen met een beperking, ongeacht leeftijd en beperking, uit de gemeente Heusden.

Wat
Op de vrijetijdsmarkt voor Specials worden diverse vrijetijdsbestedingen voor mensen met een beperking in Heusden aangeboden. Stichting de Schroef coördineert gedurende deze vrijetijdsmarkt het sport- en beweeggedeelte.

Waar
De vrijetijdsmarkt voor Specials vindt plaats in buurthuis De Mand, Jan Steenstraat 2A in Vlijmen.

Wanneer
Zaterdag 26 januari 2019 van 12.00 - 16.00 uur.

Meer informatie over sport en bewegen op de vrijetijdsmarkt voor Specials? Neem contact op met buurtsportcoach Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Telefoon
Jan Steenstraat 2, 5251 NG Vlijmen