GALMplus lessen (55+) gereduceerd aangeboden in de zomer!

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: dinsdag 9 juli 2019 14:00 - donderdag 15 augustus 2019 00:00

Locatie: Vlijmen en Drunen  |  Plaats: Vlijmen en Drunen

Voor alle inwoners van 55 jaar en ouder uit de gemeente Heusden is er de mogelijkheid om in de zomerperiode te (blijven) bewegen. Beweegprogramma GALMplus zet zijn wekelijkse lessen gewoon door. Probeer het nu 6 weken uit voor een verrassend lage prijs!

De GALMplus lessen richten zich op senioren die wat meer ondersteuning nodig hebben bij bewegen. Bijvoorbeeld door een chronische aandoening, langdurige blessure of fysieke beperking. In groepen van maximaal 6 personen wordt onder begeleiding van een professional gewerkt aan uw fitheid en vitaliteit. Een laagdrempelige en gezellige manier om samen in beweging te komen én te blijven!

In de zomerperiode zullen deze beweeglessen worden gecontinueerd in Drunen en Vlijmen. Voor het bedrag van slechts €20,- kunt u 6 weken lang de lessen vrijblijvend uitproberen. Daarna is er uiteraard de mogelijkheid om door te gaan.

De zomerlessen van GALMplus gaan van start op dinsdag 9 juli en worden gegeven op dinsdagmiddag, woensdagavond en donderdagochtend. De lessen worden mogelijk gemaakt door Topfysiotherapie, Annette de Gooijer Fysiotherapie en Medische Training, FysioCompany Drunen-Zuid en Stichting de Schroef.

Interesse?

Heeft u interesse of ontvangt u graag meer informatie? Neem dan contact op met Stichting de Schroef via 06-30154923 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Inschrijven kan tot uiterlijk 1 juli.

Telefoon

Alle datums