Doe mee, doneer en help ons om iedereen in de Gemeente Heusden aan het bewegen te krijgen!

Sporten en bewegen lijkt een vanzelfsprekendheid in onze samenleving. In elke gemeente is er een verscheidenheid aan sportclubs en tijdens evenementen als de Olympische Spelen of een WK voetbal kleurt Nederland Oranje. Sport is emotie en geeft een gevoel van saamhorigheid. Toch is sporten of zelfs bewegen niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid. En dat willen wij veranderen. Help je mee?

Wist je dat:

• Slechts 27% van de jongeren in Midden-Brabant-Noord voldoet aan de Nederlandse Norm Gezond Bewegen?
  • 1 op de 3 Heusdense volwassenen aangeeft zich eenzaam te voelen en/of aan overgewicht te lijden?
  • Bij de Heusdense 65+-ers deze aantallen zelfs 1 op 2 liggen?

Met jouw bijdrage kunnen we:

• Sport- en beweegprogramma’s opzetten voor kwetsbare doelgroepen, zoals ouderen met een chronische aandoening, kinderen met overgewicht en mensen met een beperking;
  • Kinderen laten sporten en bewegen door middel van het Jeugdsportfonds;
  • Citytrainers opleiden;
  • Ondersteuning bieden aan lokale sportverenigingen.

Doneren

Doneren kan via het donatieformulier en via het hiernaast staande betaalsysteem.

ANBI FC schaduwLiever fiscaal aftrekbaar schenken?
De belastingdienst heeft Stichting de Schroef aangemerkt als ANBI. Een ANBI heeft voordelen. Een periodieke gift kan fiscaal zeer aantrekkelijk zijn voor jou. Op ​www.belastingdienst.nl/giften​ lees je meer over belastingvrij schenken.

Liever doneren via Internet Bankieren?
Maak dan jouw donatie over naar NL02RABO0132514532 t.n.v. Stichting de Schroef.

Rabobank
T.n.v: Stichting de Schroef
IBAN: NL02RABO0132514532
KvK nr: 17206164
RSIN/fiscaal nr: 817962645

De Vriendenloterij

Speel mee met de Vriendenloterij en steun Stichting de Schroef.

Hoe werkt het?
Koop een lot en speel mee in de Vriendenloterij.
Geef daarbij aan dat je een club of vereniging naar keuze wilt steunen. Onze stichting kunt u in de zoekfunctie vinden onder de volgende naam: Stichting de Schroef. De helft van het lotprijs gaat naar Stichting de Schroef. Daar zijn wij jou ontzettend dankbaar voor!

Je hebt al loten bij de Vriendenloterij
Als je al meespeelt met de Vriendenloterij kun je Stichting de Schroef ook steunen. Het is mogelijk om het goede doel bij jouw huidige lot(en) te wijzigen door te bellen met de ledenservice van de Vriendenloterij via 088 - 020 1020. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Naar vriendenloterij:

Sponsoring

Stichting de Schroef kent een aantal eigen unieke evenementen:

Voor deze evenementen zijn zogenaamde sponsorpakketten samengesteld. Naast de sponsorpakketten kunnen wij ook sponsoring op maat aanbieden. Denk bijvoorbeeld aan een gezamenlijke spaaractie, een evenement op maat, gebruik maken van eigen promotiemateriaal tijdens evenementen of jouw bedrijf als shirtsponsor. Suggesties van jouw kant zijn van harte welkom, we denken graag met jou mee.
Neem vrijblijvend contact op met Saskia Verstappen via 06 - 573 370 75 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor meer informatie.