galm

GALM

“Ik durf nu eindelijk weer te fietsen”

Heeft u langere tijd niet - of misschien wel nooit - echt gesport en wilt u het bewegen nu (weer) oppakken? Dan heeft GALM voor u een gezellig, gezond en gevarieerd sport- en beweegprogramma! GALM is hét beweegprogramma voor inwoners vanaf 55 jaar in de gemeente Heusden.

GALM zorgt ervoor dat u zich fitter en vitaler voelt. In vaste beweeggroepen maakt u kennis met diverse vormen van sport en beweging. Op een leuke manier fit worden, met gezellige groepen en professionele begeleiding. Wat wilt u nog meer?

Stichting de Schroef heeft in 2014 een landelijke subsidie gekregen om voor 2 jaar het GALM programma binnen de gemeente Heusden op te zetten. Tot 1 november 2016 had Stichting de Schroef de rol van intermediair en organisator. Deze lokale versie van GALM heeft zich in de tussentijd ontwikkeld tot een succesvol en waardevol programma. Nu GALM in de gemeente Heusden op eigen benen kan staan, heeft Stichting de Schroef zich teruggetrokken en de beweeggroepen overgedragen aan turn- en dansvereniging SHJ.

Heeft u vragen over de GALM-lessen, dan verwijzen we u door naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (Ben Hoefnagel). Hij is de GALM-trainer binnen SHJ.Heeft u vragen over de beweeg-testdagen op 1 en 15 december, neem dan contact op met buurtsportcoach Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of buurtsportcoach Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Traject testdagen

Op 1 en 15 december 2018 vinden een tweetal testdagen plaats. Eén van de beweegprogramma’s die hierbij centraal staat is GALM. Tijdens deze testdag wordt u getest op diverse fysieke onderdelen. Op basis van de resultaten ontvangen u een beweegadvies. Indien ‘GALM’ het advies is, kunt u zich inschrijven voor het introductieprogramma van deze lessen. Het introductieprogramma duurt 8 weken en start vanaf 1 februari 2019. Na deze periode heeft u de mogelijkheid om zich in te schrijven als lid van SHJ en structureel te blijven bewegen bij GALM.

Lesrooster

Dag

Tijd

Plaats

Dinsdag

11.00 - 12.00 uur

19.30 - 20.30 uur

Woensdag

11.00 - 12.00 uur

14.00 - 15.00 uur

Vlijmen (Die Heygrave)

Vrijdag

10.00 - 11.00 uur

Drunen (Inmotion)

Naast deze nieuw op te starten groepen, is er tevens de mogelijkheid om in te stromen bij reeds bestaande groepen. Tijdens de testdag op 1 of 15 december kunt u hierover in gesprek gaan met de GALM-trainer.

Kosten

De kosten voor het introductieprogramma van GALM (8 weken) zijn €29,-. Dit komt neer op een bedrag van €3,63 per les.

* Indien u zich tijdens de testdag inschrijft voor het introductieprogramma van GALM ontvangt u €5,- korting op de kosten. U betaald dan nog maar €24,- voor het introductieprogramma (8 weken).