SCALA

GALMplus

GALMplus kent dezelfde opzet als GALM met een testdag, professionele begeleiding en gevarieerde lessen waarin plezier en het sociale aspect centraal staan. Het verschil zit in de doelgroep. Waar GALM zich richt op alle 55+ ers, wil GALMplus de 55+ers met een chronische aandoening of andere beweeg-beperking bereiken. Voor alle 55+-ers die nét dat beetje extra begeleiding nodig hebben.

Vanaf december 2018 gaat GALMplus van start en kan worden kennisgemaakt met diverse beweegvormen binnen dit beweegprogramma.

GALMplus wordt mogelijk gemaakt door Stichting de Schroef en haar samenwerkingspartners: FysioCompany Drunen-Zuid, Inion, IHBT, Topfysio, Fysio Heusden-Veen, Zwembad Die Heygrave en Annette de Gooijer.

Wilt u meer weten over dit onderwerp of wilt u bijdragen aan de financiering, neem dan contact op metDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..