Van 23 t/m 27 september 2019 vindt de 5e editie van de Nationale Vitaliteitsweek plaats met het thema #NeemRegie. Gedurende deze week van vitaliteit kan je nieuwe informatie, inspiratie en kennis opdoen op het gebied van vitaliteit, gezondheid en werkgeluk.

Wij van Stichting de Schroef en Vitaal met Hanneke willen vitaliteit op de werkvloer onder de aandacht brengen, omdat wij het belangrijk vinden dat werknemers en werkgevers bewust zijn van hun eigen vitaliteit. Graag helpen wij je met ontdekken wat voor jou en jouw organisatie het beste werkt.

Vitaalste medewerker van 't Hoog
In de gemeente Heusden hebben we dit jaar speciaal voor bedrijventerrein 't Hoog een leuke actie. Wil jij in aanmerking komen voor de titel 'Vitaalste medewerker van 't Hoog? Laat je dan door jouw collega's vóór 11 september aanmelden per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je naam, bedrijf, e-mailadres (één medewerker per organisatie) én motivatie. En misschien win jij wel een workshop of lezing van 1,5 uur voor jou en jouw collega's. De inhoud bepalen we samen.
De bekendmaking van de winnaar/winnares vindt plaats op 27 september.

Meedoen aan de Nationale Vitaliteitsweek
Wil jij als werknemer of werkgever zelf een activiteit, dag of -week organiseren voor jouw eigen organisatie? Bijvoorbeeld een vitaliteitsmarkt, challenges, workshops of health checks. Neem dan contact met ons op:

Of kijk voor de mogelijkheden op www.nationalevitaliteitsweek.nl.