SPORT bij BSO

Sport bij BSO is het sport- en beweegprogramma bij de buitenschoolse opvang. Op dit moment coördineert Stichting de Schroef Sport bij BSO voor diverse locaties van Mikz Kinderopvang: BSO Sportpark, BSO Jong Nederland en BSO Maravilla. De activiteiten variëren van capoeira tot aan voetbal en van dans tot aan bowlen. De keuze voor de activiteiten wordt mede bepaald door de interesses van de kinderen.

In overleg met de BSO wordt het sportprogramma voor het gehele jaar samengesteld. Het sportprogramma bestaat uit diverse reeksen workshops. Het aantal reeksen wordt bepaald door de BSO. Eén workshopreeks bestaat uit één tot vier aaneengesloten workshops, afhankelijk van de gekozen sport en de daaraan verbonden kosten. De workshop wordt verzorgd door een deskundige trainer van een lokale beweegaanbieder.

Wil je weten wat we voor jouw BSO kunnen betekenen? Neem contact op met Debby Beeloo via telefoon 06-30036503 of per mail.