Iedereen kan meedoen.

KLEDINGINZAMELING

Heb je kleding, textiel en/of schoeisel die je niet meer gebruikt? Doneer het in een van onze kledingcontainers. Voor ons is dat heel waardevol. Met de opbrengst van deze kleding kunnen wij bijvoorbeeld materiaal aanschaffen om weer meer mensen in beweging te brengen.

Lever kleding, textiel en/of schoeisel aan in gesloten zakken bij een inzamelpunt bij jou in de buurt.

Als organisatie kleding inzamelen voor Stichting de Schroef?

Textielinzamelaar Sam’s kledingactie plaatst een speciale container bij jouw organisatie. Je vraagt je medewerkers en relaties om hun oude textiel in de container te deponeren. Per kilo ingezameld textiel doneert Sam’s kledingactie een bedrag aan Stichting de Schroef.

Voor meer informatie over kledinginzameling, neem contact op met Saskia Verstappen