Op maandag 26 oktober houdt Stichting de Schroef een huis-aan-huis kledinginzameling. Alle inwoners van Haarsteeg, Nieuwkuijk en Vlijmen kunnen op die dag oude kleding, schoeisel en/of huishoudtextiel in een afgesloten zak aan de straat zetten. Vanaf 10:00u worden de zakken opgehaald door onze partner A&F Trading.

In de week van 12-18 oktober zullen onze vrijwilligers kledingzakken verspreiden in de Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk. Een aantal vrijwilligers heeft zich al aangemeld. Daar zijn we ontzettend blij mee. Maar meer hulp is welkom. Dus heb je in de week van 12-18 oktober nog een uurtje (of meer) tijd over, help ons dan bij het verspreiden van de kledingzakken.

Mocht je als inwoner van Vlijmen, Haarsteeg of Nieuwkuijk geen kledingzak hebben ontvangen, of heb je meer kledingzakken nodig, dan kun je de kleding in een andere afgesloten (vuilnis)zak aan de  straat zetten op 26 oktober.

Voor meer informatie of aanmelden als vrijwilliger: neem contact op met Saskia Verstappen. Telefoonnummer: 06-57337075 of email: saskia.verstappen@stichtingdeschroef.nl