Is jouw reactie net zo snel als een pro? Of ben jij met je team het snelste bij de bandenwissel in de pitstop? Altijd al op het circuit van Zandvoort willen racen in een race simulator? Lijkt het je gaaf om de wereld van Virtual Reality te ontdekken? Kom dan naar de Bieb in Drunen om te gamen!

Op zondagmiddag 7 april van 15:00-18:00 uur organiseren Stichting de Schroef, de Bibliotheek Heusden en Cars and Stars een Formule 1 gaming event. Speciaal voor jongeren van 12 tot en met 20 jaar. Test jouw reactiesnelheid met de F1 test BATAK. Of vorm een team en test hoe snel je bij een racewagen de banden verwisselt en vergelijk jouw tijd met topteams. En natuurlijk zijn er toffe prijzen te winnen. Het winnende team mag gratis karten bij de Voltage in Tilburg. Natuurlijk kan je ook simracen. We racen, in playseats, tegen elkaar op het Circuit van Zandvoort. Je kan overigens ook gewoon lekker gamen op de PS5 en leuke spellen spelen op de VR brillen. Wat jij wil: The Power is yours! Het event is gratis, wij zorgen voor drinken en een versnapering. Je kunt van 15:00-18:00 uur binnenlopen maar graag wel even aanmelden via: https://www.stichtingdeschroef.nl/inschrijfformulier-next-level/

NEXT LEVEL is een initiatief van de Stichting de Schroef, de Bibliotheek Heusden, Amare zorgcoaching, Prisma en Jongerenwerk Bijeen. Kijk voor meer informatie over NEXT LEVEL op de website van Stichting de Schroef.