NEXT LEVEL:

The power is yours!

Bij NEXT LEVEL activiteiten kan je gratis samen gamen en kan jezelf ook meehelpen om de gaming activiteiten te organiseren en te begeleiden. Speciaal voor jongeren van 12 t/m 26 jaar.

Komende activiteiten:

• FORTNITE Event – Zondag 9 juni | 15:00-18:00 in Sportpark De Schroef in Drunen. inschrijfformulier
  • Game middag – Elke eerste zaterdag van de maand | 4 mei, 1 juni, 6 juli, 3 aug, 7 sept, 5 okt, 2 nov en 7 december 2024 | van 13:00-15:00 uur is er een gaming middag bij de bieb in Vlijmen. Gratis – aanmelden is niet nodig
  • Game avond – Elke derde vrijdag van de maand | 17 mei, 21 juni, 19 juli, 16 aug, 20 sept, 18 okt, 15 nov en 20 december 2024 | van 19:00-21:00 uur is er een gaming avond bij de bieb in Drunen. Gratis – aanmelden is niet nodig
  • Gaming middag – Donderdag 30 mei  en 13 juni 14:30-17:00 uur op het d’Oultremontcollege – alleen voor leerlingen van het d’Oultremontcollege

Team

Des, Jesse, Manon, Taco, Armin, Lian, Patricia, Hester, Amy, Saskia, Furkan en Paulien.

The power is yours!

Wist je dat gamen veel positieve effecten heeft? Bij NEXT LEVEL kunnen jongeren samen gamen en kunnen ze zelf ook meehelpen om de gaming activiteiten te organiseren en te begeleiden. Zo ontdek je wat je leuk vindt, waar je goed in bent en waar je beter in wilt worden.

“Je bepaalt zelf wat je gaat doen en wat je wil ontdekken of verbeteren. Wat jij zelf leuk vind; the power is yours!”

– Jeske Ruimerman (student Social Work).

Gamen en bewegen

Juist de combinatie van gamen en bewegen met games als FIFA, Fortnite en Formule 1 is ontzettend uitdagend. Deelname is overigens vrijblijvend en gratis.

Buurtsportcoaches

Paulien: 06-13112158

Lian:       06-30154923

Met jongeren voor jongeren

De deelnemers worden begeleid door jongeren en deze jongeren worden op hun beurt weer gecoacht door buurtsportcoaches, jongerenwerkers en begeleiders van Amare en Prisma. Tijdens het project worden (jonge) vrijwilligers en projectpartners opgeleid zodat zij de activiteiten kunnen begeleiden en zo ook het programma na de projectperiode voortzetten.

NEXT LEVEL komt naar jou toe

Doordat er een mobiele gaming corner is (met meerdere playstations en beweeggames) kunnen jongeren elkaar ontmoeten op verschillende locaties in de gemeente. Het is een talentontwikkelingsprogramma met structurele gaming activiteiten bij onder andere de bibliotheek of school. Er worden ook esports toernooien georganiseerd bij sportverenigingen waar jongeren van verschillende verenigingen samen kunnen gamen en bewegen.

Heb jij een idee?

Heb je een idee voor een gaming activeit? Laat het ons weten. Jouw mening telt!

NEXT LEVEL wordt mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds, Gemeente Heusden, VSBfonds, BrabantSport Fonds, Rabobank de Langstraat Stimuleringsfonds, Dr. J.C. Vaillantfonds, Heusdens Preventieakkoord en het Heusdens Beweeg- en Sportakkoord.