Iedereen kan meedoen.

Start een actie

Start een actie voor Stichting de Schroef op Geef.nl

Wat leuk dat je zelf een actie gaat organiseren voor Stichting de Schroef. Daar zijn we heel blij mee. Anderen zijn je al voorgegaan. Zo hebben Citytrainers een sponsorloop georganiseerd en cupcakes gebakken en is er op het d’Oultremontcollege een 24uurs marathon met sport- en spel activiteiten gehouden. Je kan ook een statiegeldactie organiseren, een sjoelmiddag of bijvoorbeeld koekjes verkopen.

Stappenplan

1. Vertel wat jij gaat doen met jouw actie, wat je wilt bereiken en waarom je het doet.
  2. Delen op social media is een van de belangrijkste stappen bij het voeren van een actie. Deel je actie met familie en vrienden via Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp en Messenger.
  3. Maak aanpassingen, houd donateurs op de hoogte en blijf jouw actie delen op social media. En geniet natuurlijk van het resultaat en je activiteit 😉

Je kan ook je activiteit linken aan de bestaande actiepagina van Stichting de Schroef op de website van Geef.nl. die kun je hier vinden.