Wij doen mee met Rabo Clubsupport.

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt Rabobank clubs en stichtingen met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven.

Hoe meer stemmen een club of stichting krijgt, hoe meer geld dat oplevert. Geld dat wij gebruiken voor de aanschaf van een  bestelbus. Die bestelbus is niet alleen een vervoermiddel. Het is ook een middel om eenvoudig mobiele sportieve omtmoetingsplekken te creeren. Want sport is meer dan alleen fit worden. De kracht van sport en bewegen is juist ook het sociale aspect. Met gelijkgestemden stoom afblazen, elkaar toejuichen, elkaar motiveren, spelenderwijs leren van elkaar en met elkaar.

Maar niet iedereen kan een lidmaatschap betalen. Niet iedereen heeft beschikking over eigen vervoer om naar een sportclub te gaan en niet iedereen is even goed ter been. Hoe goed een sportclub ook is, soms zijn er drempels waardoor mensen niet durven, kunnen of willen.

Met een bestelbus willen we naar de mensen toe. Zodat iedereen kan spelen, anderen kan ontmoeten en om hulp kan vragen aan de buurtsportcoach. Daar doen we het voor.

Stem op ons

Help jij mee? Stem dan op Stichting de Schroef. Dat kan online op rabobank.nl/clubsupport of in de Rabo App.